Najviše inovacija u oblasti marketinga

Bez autora
Jul 05 2011

U RS je od 2008. do 2010. godine 18,21 odsto preduzeća uvelo inovaciju proizvoda ili usluge, inovaciju procesa 22,38 odsto, inovaciju u organizaciji 22,89 odsto, inovaciju u marketingu 22,9 odsto, a najveći intenzitet inovacija postignut je u oblasti marketinga. Posmatrano prema područjima djelatnosti, najviše inovantnih preduzeća bilo je iz oblasti finansijskog posredovanja, dok je najmanje u oblasti poljoprivrede i šumarstva. Novi proizvodi ili usluge uglavnom su razvijani unutar samih preduzeća ili grupe povezanih preduzeća, a inovatori procesa su se podjednako odlučivali za razvoj inovacije u preduzeću, kao i za saradnju sa drugim preduzećima.

Najviše inovacija u oblasti marketingaU RS je od 2008. do 2010. godine 18,21 odsto preduzeća uvelo inovaciju proizvoda ili usluge, inovaciju procesa 22,38 odsto, inovaciju u organizaciji 22,89 odsto, inovaciju u marketingu 22,9 odsto, a najveći intenzitet inovacija postignut je u oblasti marketinga, podaci su Zavoda za statistiku RS, prenijele su agencije.

Posmatrano prema područjima djelatnosti, najviše inovantnih preduzeća bilo je iz oblasti finansijskog posredovanja, dok je najmanje u oblasti poljoprivrede i šumarstva.

Novi proizvodi ili usluge uglavnom su razvijani unutar samih preduzeća ili grupe povezanih preduzeća, a inovatori procesa su se podjednako odlučivali za razvoj inovacije u preduzeću, kao i za saradnju sa drugim preduzećima.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik